Serviss

Informācijas meklēšana par Damixa jaucējkrāniem tagad ir tikai viena peles klikšķa attālumā. Lielākā daļa informācijas par izstrādājumiem, piemēram, rezerves daļu zīmējumi, uzstādīšanas instrukcijas, izmēru rasējumi u.c. informācija, ir atrodama pie katra izstrādājuma apraksta.


Izmantojot meklēšanas funkciju sākumlapā, varat izvēlēties meklēt informāciju virtuves vai vannas istabas izstrādājumu sadaļā. Pēc tam varat izvēlieties tipu: vienas sviras jaucējkrāns, divu sviru jaucējkrāns utt.


Kad būsit atraduši meklēto izstrādājumu, ieraudzīsit sadaļu ar nosaukumu „Tehniskā informācija”. Noklikšķinot uz tās, varēsit aplūkot visus zīmējumus un instrukcijas, kas attiecas uz attiecīgo izstrādājumu. Tās ir iespējams aplūkot lapā, kā arī lejupielādēt.


Svarīga informācija!


Damixa novērš izstrādājumu defektus, pateicoties saviem uzstādītājiem un profesionāliem santehniķiem. Ja jums kā privātam klientam rodas problēmas ar Damixa produkciju, lūdzu, sazinieties ar uzstādītāju vai veikalu, kurā prece tika iegādāta. Papildinformācijai, lūdzu, izlasiet sadaļu „Gartantija”, kas ir pieejama šajā mājas lapā.

 

Biežāk uzdotie jautājumi

 
1. jautājums.
Cik ilgs ir manis iegādās preces garantijas periods?

1. atbilde.
Damixa jaucējvārstu garantijas periods ir 2 gadi preces defektiem un 5
gadi ūdens pilēšanai. Lūdzu, iepazīstieties ar visiem garantijas
nosacījumiem mājas lapas sadaļā „Garantija”.

2. jautājums.
Mans ūdens maisītājs nefunkcionē pareizi. Ar ko man sazināties un kā rīkoties?

2. atbilde.
Iespējami vairāki iemesli, kāpēc jūsu ūdens maisītājs nefunkcionē pareizi — vainojama var būt arī nepareiza uzstādīšana.

Iesakām sazināties ar veikalu, kurā iegādājāties šo preci. Tā darbinieki sniegs padomu par garantiju un ieteiks, kā rīkoties tālāk. Varat arī sazinieties ar tuvāko Damixa produkcijas izplatīšanas aģentu.

3. jautājums.
Mans termostats izdala tikai aukstu ūdeni. Kāpēc tā?

3. atbilde.
Tas var būt saistīts ar savienojumu filtriem. Reizēm tie aizsērē netīra ūdens dēļ, bet jūs varat tos attīrīt un uzstādīt no jauna.

Skatiet jūsu izstrādājumam paredzēto uzstādīšanas pamācību šajā mājas lapā.

4. jautājums.
Jaucējkrāns ir diezgan stingrs un nepadodas kustībām. Ko man darīt?

4. atbilde.
Jūs varat atjaunot jaucējkrāna kustību diapazonu, ieziežot gredzenblīves ar mazu daudzumu silikona.

5. jautājums.
Es uzstādīju jaucējskrānu, bet tas pil. Kā es varu vienkārši atrisināt šo problēmu?

5. atbilde.
Ja tas ir jauns izstrādājums, iesakām sazināties ar tuvākā Damixa servisa speciālistu. Ja izstrādājums ir vecāks, problēmu var atrisināt, nomainot gumijas blīves, lodveida elementu vai keramikas kārtridžu. Šīs izmaiņas ir atkarīgas no iegādātā izstrādājuma.